Social Icons

utorak, 29. siječnja 2013.

Praktični savjeti I dio


Uvijek imajte katalog kod sebe. Pomenite Oriflame u razgovoru. Ispričajte im neku anegdotu ili zanimljivost koja vam se desila radeći sa Oriflameom. Nemojte biti nametljivi, to uglavnom odbija ljude. Diskretno pomenite čime se bavite i ponudite im katalog .

Nikada nemojte unaprijed otpisati nikoga, nemojte pretpostavljati da neko ne želi da se uključi u Oriflame. Provjerite, pitajte i tek nakon negativnog odgovora odustanite. Privremeno. Tim osobama možete nakon izvjesnog vremena, kada vide da ste vi uspjeli, ponovo ponuditi da se učlane. Ako i ne žele uključenje ponudite im da razgovaraju sa svojim poznanicima i nekome od njih ponude da postane član Oriflame kluba.

Ako primjetite da se osoba dvoumi ili sumnja u kvalitet Oriflame proizvoda ponudite joj uzorak proizvoda na probu, neka se uvjeri u kvalitet. Na taj način možete povećati krug kupaca.

Ne gubite nadu. Nemojte se razočarati. Uvijek postoji neko kome trebaju proizvodi koje vi nudite. Samo treba strpljivo tražiti.

četvrtak, 17. siječnja 2013.

Online pravila za konsultante

Pošto živimo u vremenu intenzivnog korištenja interneta, teško je pratiti sva pravila i ograničenja kojih se moramo pridržavati. Zbog toga smo odlučili da na ovom mjestu objavimo izvod iz pravila kompanije Oriflame. Nadamo se da će ovo pomoći svim konsultantima da svoje Facebuk stranice i druge vidove web prezentacije usklade sa pravilima i da ne dovode sebe i kompaniju u nezgodan položaj.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba pomoć pri implementaciji ovih pravila slobodno nam se obratite za pomoć.

Online pravila za konsultante


1. Uvod

Ovaj dodatak služi kako bi objasnio konsultantima kako da izgrade svoju online prisutnost bez stvaranja konfliktnih situacija vezanih za Oriflame aktivnosti jačanja branda ili kršenja zakona o zaštiti autorskih prava.

2. Generalno

Oriflame nudi konsultantima mogućnost postavljanja lične web stranice (PHP) kao i različite aplikacije i alate za preuzimanje narudžbi, promociju proizvoda i poslovne prilike putem interneta. Te aplikacije su jedini, dozvoljeni, digitalni alat pomoću kojeg konsultanti vrše preporuku Oriflame proizvoda i pomoću kojeg se prikazuju slike i logotipi čiji je zakonski vlasnik Oriflame.

Konsultanti također mogu posjedovati druge web stranice na kojima vrše promociju Oriflame poslovne prilike i proizvoda, uz jasno i vidljivo istaknutu poruku da je riječ o njihovoj stranici a ne o Oriflame službenoj stranici. Cijelo vrijeme mora biti istaknuto ko je vlasnik stranice i relevantni kontakt podaci moraju biti navedeni. Komunikaciju na takvim stranicama konsultanti smiju vršiti isključivo u svoje ime i svojim riječima te je citiranje Oriflame tekstova dozvoljeno isključivo uz navođenje izvora teksta.

Konsultant ne smije kreirati web stranicu na kojoj će se vršiti prodaja Oriflame proizvoda ili sprovoditi bilo koji vid elektronskog poslovanja osim putem službenih Oriflame aplikacija.

3. Domena

Konsultant ne smije registrovati domenu koja u svom nazivu sadrži riječ “Oriflame”. Također je zabranjeno registrovati profil na socijalnim medijima čiji naziv i profil slika mogu navesti druge osobe da pomisle da je riječ o službenim profilima Oriflame kompanije:

-       Ime i slika profila na socijalnim medijima će jasno staviti do znanja da je riječ o profilu pojedinca npr. “Anin Oriflame tim” s Aninom profil slikom.
-       Ime profila na socijalnim medijima neće biti npr. “Oriflame Sarajevo” sa službenim Oriflame slikama i logotipima.

4. Disclaimer

Konsultanti koji imaju vlastite web stranice na kojima spominju da su dio Oriflamea moraju jasno istaknuti informaciju da su: Nezavisni Oriflame konsultanti. Ova informacija mora biti objavljena na početnoj stranici kao i u disclaimeru koji mora biti vidljiv na svim dijelovima stranice. Ime i kontakt informacije moraju biti vidljive na stranici ili u dijelu s informacijama o profilu u slučaju socijalnih medija.

Ukoliko konsultant ima stranicu na kojoj se ne spominje njihovo poslovanje s Oriflameom onda ova pravila ne važe za njih.

5. Sadržaj i reference na Oriflame

Niti jedan sadržaj ne smije biti kopiran sa službene Oriflame stranice i objavljen kao lični. Ukoliko konsultant objavljuje oficijalni Oriflame sadržaj na web stranici mora biti jasno naglašeno da je sadržaj preuzet sa službene stranice.

6. Slike

Konsultant ne smije kopirati slike ni video materijal sa službene stranice te ih objavljivati na svojoj stranici. Sav materijal je zaštićen zakonom o autorskim pravima i Oriflame kompanija ima prava koristiti ga. Ta prava na korištenje se ne prenose na konsultante.

-       Pokretne slike, video materijal itd. se mogu “dijeliti” ukoliko je ta opcija dostupna. Opcija “dijeljenja” automatski stavlja reference na službeni izvor tog materijala.
-       Slike modela ili osoba se mogu “dijeliti” ukoliko je ta opcija dostupna. Opcija “dijeljenja” automatski stavlja reference na službeni izvor tog materijala.
-       Slike Oriflame proizvoda se mogu koristiti i bez opcije “dijeljenja” dokle god je na razumljiv i vidiljiv način naveden izvor tog materijala (npr. preuzeto sa: www.oriflame.ba)

Sve pritužbe upućene od strane trećih lica prema Oriflame kompaniji će biti preusmjerene prema konsultantu.

7. Oriflame Logo

Oriflame logotip se može koristiti isključivo u formatu dostupnom na službenoj stranici. Logo se ne smije mijenjati na bilo koji način kao ni animirati te se može koristiti isključivo na zaglavlju stranice i kao dio elektronskog potpisa na emailu.

8. Dijeljenje na socjalnim medijima

Oriflame podržava prisutnost konsultanta na blogovima, društvenim mrežama i sličnim socijalnim medijima. Konsultante se potiče da budu prisutni na blogovima i da ostavljaju komentare o Oriflame proizvodima gdje god smatraju da je to prikladno, ali pri tome moraju poštovati odredbu 1.3 navedenu u Oriflame Etičkom kodeksu. Preporučujemo da konsultanti koriste u što je većoj mjeri opcije dijeljenja koje vam donosi Oriflame kako bismo bili sigurni da su informacije koje se dijele prikazane na ispravan način i sa navedenim ispravnim izvorom informacija.

9. Oglašavanje putem internet pretraživača

Konsultanti mogu koristiti usluge marketinga putem internet pretraživača kao što su Google Adwords ukoliko pri tome poštuju online pravila za konsultante. Također moraju paziti da:

-       je na oglasu jasno istaknuto da je oglas kreiran od strane nezavisnog konsultanta
-       naslov neće stvoriti dojam da je u pitanju oficijalni ili na bilo koji način službeno potvrđen oglas od strane Oriflame kompanije
-       zabranjeno je koristiti “Oriflame” kao ključnu riječ.

srijeda, 16. siječnja 2013.

ponedjeljak, 14. siječnja 2013.

Besplatno uključenje


KAMPANJA REKRUTIRANJA!

Za katalog C3 i C4 Oriflame je pripremio fantastične poklone za nove članove kao i za njihove sponzore. O kakvim se poklonima radi otkrijte klikom na sliku.


Ekskluzivna kolekcija by Demi Moore!




nedjelja, 13. siječnja 2013.

Nove nagrade


Već ste upoznati sa svim pogodnostima koje Oriflame nudi u katalogu C2. Da bi smo dodatno stimulisali naše vrijedne konsultante odlučili smo posebno nagraditi troje najuspješnijih konsultanata u katalogu C2.

Prva nagrada

Pretty Swan toaletna voda


Druga nagrada

Silk Beauty Luxury Velvet set (krema za ruke, krema za tuširanje, antiperspirant dezodorans za 24-satnu zaštitu)



Treća nagrada

Giordani Gold podloga za make-up


Svi konsultanti, naši budući menadžeri, koji su na nivou 0% do 9% imaju priliku da osvoje jednu od tri vrijedne nagrade. Nagrade će pripasti konsultantima koji na kraju kataloga C2 budu imali najveći broj ličnih BB.



Sretno svima!


Važna obavjest

Dragi naši konsultanti, obavještavamo vas da je u katalogu C2, na strani broj 13 pogrešno odštampana cijena seta "Wonder Lash Dramatize maskara" i "Kajal Dramatize olovka za kapke". U katalogu stoji cijena od 5,45 KM a treba da bude 11,90 KM. Molimo vas da obavijestite sve vaše saradnike o ovoj grešci da se izbjegnu mogući nesporazumi. Ispod je slika stranice na kojoj je greška. Kliknite za veći prikaz.




subota, 12. siječnja 2013.

Sastanak u Jajcu


Kliknite na sliku za uvećan prikaz







Program lojalnosti

Od kataloga C2 počinje Program lojalnosti koji vam donosi fantastične nagrade. Put do ovih nagrada je vrlo jednostavan .


Napravite narudžbu od minimalno 100 BB u katalozima C02 i C03, i narudžbu vrijednosti 1 BB u katalogu C04. Odmah po ispunjenju uslova u katalogu C04 dobit ćete Eclat EdT za nju (šifra 13824) POTPUNO BESPLATNO!


Eclat toaletna voda će biti automatski dodana na vašu narudžbu te je nije potrebno dodatno naručivati!
U ovom nagradnom programu ne učestvuju konsultanti koji su učesnici koraka Programa dobrodošlice.

Ali to nije sve jer možete učiniti i više i ostvariti posebne pogodnosti.




Povećajte vašu narudžbu na minimalno 150 BB u katalozima C02 i C03, zatim napravite narudžbu od minimalno 1 BB u katalogu C04 i ne samo da ćete dobiti Eclat toaletnu vodu za nju potpuno BESPLATNO već i dodatne pogodnosti!


  • Po jedan uzorak iz cijele ponude uzorak na 50% sniženju
  • Bilo koji Oriflame proizvod iz kataloga C04 na 90% sniženju*
  • 1 set od 10 kataloga C05 za samo 4.00 KM**



*Ponuda ne uključuje Wellness proizvode, dodatke i kozmetičke proizvode na kombinovanim ponudama. Procenat sniženja se računa od regularne kataloške cijene proizvoda.
**Šifra 670088
U ovom nagradnom programu ne učestvuju konsultanti koji su učesnici koraka Programa dobrodošlice.

petak, 11. siječnja 2013.

 

KORAK 1

Napravite 75 BB u kataloškom periodu kada ste se priključili i crna Wonder Lash maskara, univerzalni balzam i Milk & Honey hranljiva krema za ruke i tijelo bit će vaši za samo 3,90 KM s prvom narudžbom u narednom katalogu. (Šifra seta 670128)

KORAK 2

Napravite 75 BB i u drugom kataloškom periodu vašeg članstva i najprodavaniji miris Giordani Gold parfemska voda bit će vaša za samo 3,90 KM s prvom narudžbom u narednom katalogu. (Šifra 24169)

KORAK 3

Napravite 75 BB i u trećem kataloškom periodu od kada ste se priključili i Giordani Gold kuglice za nijansiranje i Giordani Gold tečni puder protiv starenja bit će vaši za samo 3,90 KM s prvom narudžbom u narednom katalogu. (Šifra seta 670162)