Social Icons

četvrtak, 22. kolovoza 2013.

Nova procedura za reklamacije

Prelaskom na snabdijevanje preko regionalnog magacina u Budimpešti (GDC) i zatvaranjem lokalnog skladišta, Oriflame neće više biti u mogućnosti uvažavati reklamacije na način na koji su to do sada radili.

Zato vam želimo skrenuti pažnju na važnost preciznog unosa narudžbi, kada ih sami radite online.

Ukoliko nakon zaključenja narudžbe primijetite grešku (npr. ukucana narudžba na pogrešan konsultantski broj, uduplana količina proizvoda, uduplana narudžba, pogrešno ukucana količina ili šifra artikla, te manjak željenih BB ), molimo vas da nas odmah kontaktirate, jer jedino tada možemo reagovati i poništiti narudžbu, kako biste je mogli ponovo ispravno unijeti.

Ukoliko se ne javite na vrijeme i vaša narudžba bude isprintana, nikakve ispravke više nisu moguće.

Tipovi reklamacija koje će se uvažavati su:
  • zamjena ostećenog proizvoda za isti proizvod
  • proizvod propušten prilikom pakovanja
  • pogrešno spakovan proizvod
  • alergijske reakcije na proizvode (uz nalaz ljekara)
  • specifične IT sistemske greške
Proizvodi se ne mogu reklamirati ukoliko se primjeti da su korišteni ili isprobani.
Posljednja tri dana u kataloškom periodu se ne vrši storniranje proizvoda i storniranje računa zbog promjene statusa konsultanata (broja BB i % rabata).

Reklamacije ne podrazumijevaju:
  • dodavanje proizvoda zbog bodova, greške prilikom poručivanja ili propušten proizvod prilikom unošenja. Navedeno će se tretirati kao nova narudžba sa svim pratećim troškovima. 
PROCEDURA REKLAMACIJA
  1. U slučaju uvažene zamjene proizvoda, proizvode koje mijenjate, obavezno u Oriflame vratite u originalnim transportnim Oriflame kutijama u kojima ste primili robu. U suprotnom, proizvode koji su se oštetili prilikom transporta vam se neće moći prihvatiti.
  2. Proizvod možete vratiti isključivo ako je oštećen, pogrešna slika u katalogu, pogrešna dimenzija, pogrešna cijena.
  3. Za sve vraćene i storno pakete koji su poručeni na pogrešne članske brojeve i pogrešne sponzorske stanice se zaračunava dodatni poštanski trošak uz blokadu konsultantskog broja po kojem je izvršeno storniranje.
  4. Reklamacije telefonskim putem se ne mogu prihvatiti.
  5. Reklamacije isključivo slati faxom, e-mailom  ( reklamacije@oriflame.ba) ili lično, uz fakturu  i objašnjenje o kom se tipu reklamacije radi.
Oriflame daje bezuslovnu garanciju na visok kvalitet svojih proizvoda.
Ukoliko konsultant pronađe nedostatak na nekom od proizvoda, on može uložiti reklamaciju u roku od 30 dana počev od dana podizanja narudžbi.
Za reklamaciju "propušteno prilikom pakovanja" rok je 7 dana od dana isporuke.

Prelaskom na GDC reklamacije pakovanja se svode na minimum. Važno je da imate na umu da je fleksibilnost u tako velikom logističkom sistemu znatno smanjena, zato morate voditi računa na tačnost online unosa narudžbi.

Sigurni smo da će se prelaskom na GDC podići kvalitet Oriflame usluge prema vama.

VAŽNA OBAVJEST!

Kao što već znate od petka, 16.8. 2013 od 10:00 proizvodi koje ste naručili neće se više pakovati i isporučivati iz lokalnog magacina u Sarajevu nego iz Globalnog distributivnog centra u Budimpešti (GDC).
Ovim potezom pridružujemo se svim ostalim zemljama naše regije koje su već prešle na snabdijevanje iz magacina u Budimpešti. Ovo sa sobom donosi niz prednosti, a prvenstveno:
  • Puno bolja snabdjevenost robom (dakle puno rjeđe situacije da nečeg nema na zalihama)
  • Neće više biti potrebe da čekate s narudžbom dok roba stigne na lokalno skladište
  • Puno bolje zapakovane narudžbe, manje grešaka pakovanja
  • Ne postoji „usko grlo“ (kašnjenje s isporukom narudžbi iz lokalnog magacina u dane velikih gužvi). Pošiljke uvijek treba da budu otpremljene prema propisanoj dinamici.
S prelaskom na snabdijevanje iz magacina u Budimpešti, otprema narudžbi prema vama iz Budimpešte obavljat će se 3 puta sedmično (ne svaki radni dan kao dosad iz magacina u Sarajevu) i to ponedjeljkom, srijedom i petkom s vremenskim presjekom 10.00 sati.
Presjek 10.00 znači da se u tom trenutku sve akumulirane narudžbe stavljaju na print i pakovanje.


Najveća promjena bit će za konsultante koji proizvode preuzimaju direktno u Oriflame klubu u Sarajevu odmah po predaji narudžbe. Po prelasku na GDC, ovi konsultanti će svoju narudžbu moći preuzeti kada ona stigne iz skladišta u Budimpešti u Oriflame centar u Sarajevu.
Sve druga pravila i mogućnosti vezana za naručivanje i preuzimanje proizvoda ostaju nepromijenjena. Narudžbu i dalje možete predati direktno u Oriflame klubu u Sarajevu ili je faxirati, ili je unijeti sami putem online servisa. Paket s proizvodima i dalje ćete moći preuzimati ili u Oriflame klubu u Sarajevu, ili kod lidera svoje strukture koji ima sponzorsku stanicu, ili putem pošte.

Struktura troškova isporuke ostaje nepromijenjena, kao i opcija naručivanja kviska odnosno joker proizvoda. Kreditni rok 14 dana također ostaje nepromijenjen i računa se od dana pristizanja paketa na vaše odredište (sponzorsku stanicu, poštu, Oriflame klub), a ne od dana kad ste predali narudžbu ili kad je ona otpremljena iz Budimpešte.
Kod naručivanja online, birate mjesto isporuke
9050 – Oriflame klub Sarajevo (ako narudžbu preuzimate u Oriflame prostorijama)
10050 – pošta (ako vam se narudžba treba isporučiti putem pošte)
dok brojevi sponzorskih stanica (timskih lidera) ostaju nepromijenjeni.

Paket iz Budimpešte će biti isporučen za 48 sati od presjeka narudžbi za Oriflame klub Sarajevo, sponzorske stanice i sve veće poštanske centre. Za udaljenije poštanske centre bit će potreban dan duže, dakle 72 sata. Dani vikenda produžuju navedeni rok.

Primjer: predali ste narudžbu u utorak (online, faxom ili direktno u Oriflame klubu u Sarajevu) u 12.00. Ona je "na čekanju" do srijede u 10.00 kad se pušta na pakovanje zajedno sa svim ostalim narudžbama koje su predane u intervalu ponedjeljak 10.00 – srijeda 10.00. Naručeni proizvodi stižu na vašu adresu u petak ili ponedjeljak.

Od kataloga 13 otvaranje kataloga počinjat će u ponedeljak u 7.00 ujutro (umjesto u 10.00).

petak, 16. kolovoza 2013.

Besplatno učlanjenje

Nova kampanja besplatnog učlanjenja sa izuzetnim poklonima programa dobrodošlice.
Kliknite na sliku za uvećan prikaz.





nedjelja, 11. kolovoza 2013.

Kampanja reaktivacije

NAGRADNA AKCIJA REAKTIVACIJE KATALOGA C12
za konsultante koji su svoju posljednju Oriflame narudžbu imali u periodu prije 10.06.2013., dakle nisu bili aktivni u zadnja 3 kataloška perioda C09, C10 i C11.




Nagrada za reaktiviranog člana
Napravite min. 25 BB u katalogu 12 (12.08. - 01.09.2013.)
Sada ste ponovo aktivan Oriflame konsultant. Redovito ćete dobivati
besplatni Oriflame katalog i aktuelne informacije.
S vašom prvom narudžbom u kataloškom periodu 13 (02.09. - 22.09.2013.) min.
vrijednosti 25 BB, poklanjamo vam Blue Ocean torbicu.





Moguće je dobiti samo jedan poklon proizvod po konsultantu. Poklon proizvod će biti automatski dodan na vašu narudžbu te ga nije potrebno posebno naručivati. Kod isporuke poklona zaračunat će se administrativni trošak od 0.1 KM po poklonu.

četvrtak, 1. kolovoza 2013.

Rasprodaja C11

I u ovom katalošlom periodu Oriflame vam je propremio nevjerovatnu ponudu. Za svakih 50 BB u jednoj narudžbi u toku zadnjih 10 dana kataloga C11 možete kupiti po 1 kom od svakog od 14 proizvoda sa naslovne stranice kataloga Rasprodaje po cijeni koja je za 70% niža od uobičajene. Za ovu posebnu ponudu računaju se bodovi iz aktualnog kataloga i kataloga rasprodaje. Ne propustite ovu izuzetnu priliku i naručite do 14 proizvoda po cijenama sniženim za 70%. Više detalja kao i ostalu ponudu iz kataloga rasprodaje možete pogledati klikom na sliku.


 

KORAK 1

Napravite 75 BB u kataloškom periodu kada ste se priključili i crna Wonder Lash maskara, univerzalni balzam i Milk & Honey hranljiva krema za ruke i tijelo bit će vaši za samo 3,90 KM s prvom narudžbom u narednom katalogu. (Šifra seta 670128)

KORAK 2

Napravite 75 BB i u drugom kataloškom periodu vašeg članstva i najprodavaniji miris Giordani Gold parfemska voda bit će vaša za samo 3,90 KM s prvom narudžbom u narednom katalogu. (Šifra 24169)

KORAK 3

Napravite 75 BB i u trećem kataloškom periodu od kada ste se priključili i Giordani Gold kuglice za nijansiranje i Giordani Gold tečni puder protiv starenja bit će vaši za samo 3,90 KM s prvom narudžbom u narednom katalogu. (Šifra seta 670162)