Social Icons

četvrtak, 22. kolovoza 2013.

Nova procedura za reklamacije

Prelaskom na snabdijevanje preko regionalnog magacina u Budimpešti (GDC) i zatvaranjem lokalnog skladišta, Oriflame neće više biti u mogućnosti uvažavati reklamacije na način na koji su to do sada radili.

Zato vam želimo skrenuti pažnju na važnost preciznog unosa narudžbi, kada ih sami radite online.

Ukoliko nakon zaključenja narudžbe primijetite grešku (npr. ukucana narudžba na pogrešan konsultantski broj, uduplana količina proizvoda, uduplana narudžba, pogrešno ukucana količina ili šifra artikla, te manjak željenih BB ), molimo vas da nas odmah kontaktirate, jer jedino tada možemo reagovati i poništiti narudžbu, kako biste je mogli ponovo ispravno unijeti.

Ukoliko se ne javite na vrijeme i vaša narudžba bude isprintana, nikakve ispravke više nisu moguće.

Tipovi reklamacija koje će se uvažavati su:
  • zamjena ostećenog proizvoda za isti proizvod
  • proizvod propušten prilikom pakovanja
  • pogrešno spakovan proizvod
  • alergijske reakcije na proizvode (uz nalaz ljekara)
  • specifične IT sistemske greške
Proizvodi se ne mogu reklamirati ukoliko se primjeti da su korišteni ili isprobani.
Posljednja tri dana u kataloškom periodu se ne vrši storniranje proizvoda i storniranje računa zbog promjene statusa konsultanata (broja BB i % rabata).

Reklamacije ne podrazumijevaju:
  • dodavanje proizvoda zbog bodova, greške prilikom poručivanja ili propušten proizvod prilikom unošenja. Navedeno će se tretirati kao nova narudžba sa svim pratećim troškovima. 
PROCEDURA REKLAMACIJA
  1. U slučaju uvažene zamjene proizvoda, proizvode koje mijenjate, obavezno u Oriflame vratite u originalnim transportnim Oriflame kutijama u kojima ste primili robu. U suprotnom, proizvode koji su se oštetili prilikom transporta vam se neće moći prihvatiti.
  2. Proizvod možete vratiti isključivo ako je oštećen, pogrešna slika u katalogu, pogrešna dimenzija, pogrešna cijena.
  3. Za sve vraćene i storno pakete koji su poručeni na pogrešne članske brojeve i pogrešne sponzorske stanice se zaračunava dodatni poštanski trošak uz blokadu konsultantskog broja po kojem je izvršeno storniranje.
  4. Reklamacije telefonskim putem se ne mogu prihvatiti.
  5. Reklamacije isključivo slati faxom, e-mailom  ( reklamacije@oriflame.ba) ili lično, uz fakturu  i objašnjenje o kom se tipu reklamacije radi.
Oriflame daje bezuslovnu garanciju na visok kvalitet svojih proizvoda.
Ukoliko konsultant pronađe nedostatak na nekom od proizvoda, on može uložiti reklamaciju u roku od 30 dana počev od dana podizanja narudžbi.
Za reklamaciju "propušteno prilikom pakovanja" rok je 7 dana od dana isporuke.

Prelaskom na GDC reklamacije pakovanja se svode na minimum. Važno je da imate na umu da je fleksibilnost u tako velikom logističkom sistemu znatno smanjena, zato morate voditi računa na tačnost online unosa narudžbi.

Sigurni smo da će se prelaskom na GDC podići kvalitet Oriflame usluge prema vama.

Nema komentara:

Objavi komentar

 

KORAK 1

Napravite 75 BB u kataloškom periodu kada ste se priključili i crna Wonder Lash maskara, univerzalni balzam i Milk & Honey hranljiva krema za ruke i tijelo bit će vaši za samo 3,90 KM s prvom narudžbom u narednom katalogu. (Šifra seta 670128)

KORAK 2

Napravite 75 BB i u drugom kataloškom periodu vašeg članstva i najprodavaniji miris Giordani Gold parfemska voda bit će vaša za samo 3,90 KM s prvom narudžbom u narednom katalogu. (Šifra 24169)

KORAK 3

Napravite 75 BB i u trećem kataloškom periodu od kada ste se priključili i Giordani Gold kuglice za nijansiranje i Giordani Gold tečni puder protiv starenja bit će vaši za samo 3,90 KM s prvom narudžbom u narednom katalogu. (Šifra seta 670162)